Toroslar EDAŞ, Mersin’de Kesintisiz Enerji İçin Yatırımlarını Sürdürüyor

Toroslar EDAŞ, Mersin’de Kesintisiz Enerji İçin Yatırımlarını Sürdürüyor

Toroslar EDAŞ, sürdürülebilir ve kesintisiz enerji hizmeti sunma hedefi doğrultusunda 2024 yılında Mersin’de yoğun bir şekilde bakım, onarım ve yatırım faaliyetlerini gerçekleştirdi. Şirket, enerji altyapısını güçlendirirken aynı zamanda dijital dönüşüm ve müşteri odaklı projelere de öncelik verdi.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nin bir parçası olan Toroslar EDAŞ, sürdürülebilirlik stratejisini benimseyerek insan ve teknoloji odaklı projeler geliştirip hayata geçirerek Türkiye’nin enerji dönüşümüne öncülük eden şirketler arasında yer alıyor. 1 milyondan fazla müşterisine daha güvenilir ve kesintisiz enerji sağlamak için Mersin’de müşteri odaklı çalışmalarını sürdüren şirket, önemli adımlar attı.

Mersin’de, hizmet verdiği 12 bin 503 trafo ve 44 bin 77 kilometrelik enerji hattında sürdürülebilir ve kesintisiz enerji sağlamak için bakım, yenileme ve yatırım faaliyetlerini devam ettiren Toroslar EDAŞ, aynı zamanda dijital dönüşüm çalışmalarıyla karbon ayak izini azaltmaya yönelik adımlarını da hız kesmeden sürdürdü.

Aydınlık bir kent vizyonu doğrultusunda mevsimsel ve coğrafi koşulların olumsuz etkilerini en aza indirmeyi hedefleyen şirket, Mersin’in çeşitli ilçelerinde 15 bin 587 aydınlatma armatürünün bakımını tamamlayarak enerji altyapısını güçlendirdi. Ayrıca, 49 pano, 411 trafo ve 575 dağıtım merkezinin bakımını yaparak altyapısını güçlendiren Toroslar EDAŞ, 2 bin 750 kilometrelik hattın bakımını gerçekleştirerek sürdürülebilir enerji dağıtımına katkı sağladı.

2024 yılında belirlenen yatırım hedeflerini başarıyla gerçekleştiren Toroslar EDAŞ, 1 milyondan fazla müşterisine kesintisiz ve kaliteli enerji sunabilmek adına 509 kilometrelik yeni kablo döşeme ve 6 bin 12 yeni aydınlatma armatürünün montajını tamamladı. Ayrıca, 498 yeni elektrik panosu ve 192 trafo merkezi kurarak altyapısını güçlendirmiştir.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, operasyonel süreçleri iyileştirmek ve müşteri memnuniyetini arttırmak için teknoloji odaklı projelere ağırlık vererek dijitalleşme sürecine öncülük ediyor. Mobil Haberleşme ve Şarj İstasyonları ile afet anlarında iletişimi sağlayarak afet yönetimine katkıda bulunurken, ChatVolt uygulaması ile müşterilere anlık destek sağlıyor.

Müşteri odaklı yaklaşımını benimseyen Toroslar EDAŞ, operasyonel süreçlerini daha verimli hale getirerek müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor. Müşterilerine 7/24 hizmet sunan şirket, çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla müşteri talep ve şikayetlerini dinleyerek çözüm odaklı çalışmalarını sürdürüyor.

Toroslar EDAŞ, Mersin’deki enerji altyapısını güçlendirmek adına yatırımlarına kararlılıkla devam edecek. – MERSİN

Related Posts

Spotify kaç milyon kullanıcısı olduğunu açıkladı

Spotify, aktif olarak aylık 696 milyon kullanıcıya ulaştığını açıkladı.

Kuantum bilgisayarda dünya rekoru: “6,7 milyon işlemde yalnızca bir hata”

Yeni bir araştırmada, şimdiye kadar kaydedilen en düşük kuantum hata oranı elde edildi.

Meta’dan bileklikle bilgisayar kontrolü: Hareketle komut verilecek

Meta, kullanıcıların sadece el hareketleriyle bilgisayarları kontrol etmesini sağlayan yeni bir giyilebilir teknoloji üzerinde çalışıyor. “Control Shift” adlı bu bileklik, özellikle motor beceri kaybı yaşayan bireyler için daha az müdahaleci bir erişilebilirlik çözümü olarak tanıtıldı.

Türkiye’den 376 bin kat daha küçük! Zenginlik içinde yüzüyorlar

Dünyanın en küçük ülkelerinden biri olan Monako, ekonomik gücü ve kişi başına düşen geliriyle devler liginde yer alıyor. Sadece 2.08 kilometrekarelik bir yüzölçümü olan Monako Türkiye’den yaklaşık 376 bin kat daha küçük…

Otomobil alacaklar listeye dönüp bakıyor: İşte en nefret edilen 10 araç modeli

Araç satın almayı düşünenler için güvenilirlik, tasarım ve teknoloji kadar belirleyici unsurlar arasında yer alıyor. Uzman verilerine dayanan yeni bir değerlendirme, en çok tercih edilen ve en az güven duyulan otomobil markalarını sıraladı. Özellikle Japon markalarının ilk sıralarda yer alması dikkat çekerken, lüks segmentteki bazı markaların alt sıralarda kalması sürpriz yarattı.

YouTube’dan para kazananlara soğuk duş: 15 Temmuz’da büyük son başlıyor…

YouTube’dan para kazanan içerik üreticileri için kritik tarih belli oldu. Video devi, 15 Temmuz’dan itibaren yürürlüğe girecek yeni politikasıyla, orijinal olmayan ve tekrar eden videolarla gelir elde eden kanallara dur diyecek.