SmartMessage Marketing Platformu WhatsApp Çözümü ile Daha da Güçlendi

Türkiye yazılım sektörünün gücünü geliştirdiği ürünlerle global pazarda temsil eden SmartMessage, önemli bir iş birliğine daha imza attı. WhatsApp Business Solutions Partner (BSP) olan firmanın SmartMessage Marketing Platformu böylece pazarlama profesyonellerinin yaygın kullandığı faydalı bir ürün sepetini daha bünyesine katmış oldu.

 

Pazarlama teknolojileri endüstrisinde ses getiren çözümleriyle dikkat çeken Türk mühendislik şirketi SmartMessage, WhatsApp Business Solution Partner (BSP) olma başarısını göstererek yeni platformunu daha da güçlendirdi. Böylece 2023 başından bu yana sürdürdüğü yeniliklerine ve güçlü iş birliği adımlarına bir yenisini daha ilave etmiş oldu. SmartMessage Marketing Platform’u ile pazarlama dünyasının her türlü ihtiyacını karşılayabilen şirket, zaten mevcutta olan WhatsApp Business ürünlerini yeni platformuna taşıyarak, tek ve çift yönlü mesajlaşma gibi diyalog bazlı etkileşimleri daha da artıracak.

 

Platform Her Kanala Kolayca Adapte Olabiliyor

 

SmartMessage CEO’su Oğuz Küçükbarak, “WhatsApp uygulamasını SmartMessage Marketing Platform’una eklememiz bizim ve müşterilerimiz açısından çok önemli bir gelişme. Artık müşterilerimiz, platformumuz üzerinden iki farklı şekilde WhatsApp kanalını kullanabilecek. Öncelikle Meta’dan onay aldıkları şablonları kullanarak müşterilerine toplu olarak mesaj gönderebilecekler. Müşterilerimize hedef kitlelerine pazarlama ya da bildirim tipinde mesaj atmalarıyla tamamlanan tek yönlü bir mesajlaşma çözümü sunuyoruz. Böylece kampanyalarını WhatsApp kanalından da duyurarak okunma, dönüşüm ve satış oranlarını arttırıp daha iyi kampanya sonuçları alabilecekler. Diğeri ise daha interaktif olan iki yönlü mesajlaşma. Bu seçenekte müşterilerimizin müşterileri konuşma başlatıyor ve akış karşılıklı WhatsApp üzerinden devam ediyor. Burada yapay zeka (AI) ve görsel işleme yeteneklerimizle de desteklenebilen konuşmalarla iletişim bir katman daha derinleşiyor ve bütün bu paylaşımlar detaylı olarak raporlanıyor. 2 milyardan fazla kullanıcıya sahip olan WhatsApp kanalının da platformumuza eklenmesi ile müşterilerimizin doğru zamanda doğru yerde olduklarının altını çizmiş olduk.” dedi. SmartMessage Marketing Platform’unun kanal özelinde değil, her tür kanalı kullanabilecek şekilde geliştirildiğini söyleyen Oğuz Küçükbarak, “Bugün hedef kitle WhatsApp’ta olabilir ama yarın başka bir kanala da geçebilir. Platformumuzu bu bakış açısıyla oluşturduk.  Hedef kitlelerin davranışları değişebilir ve değişecektir de, platformumuz da bu duruma hızlıca adapte olabilecek bir yapıya sahip” dedi. 

 

Pazarlamacıların Tüm Gereksinimlerini Karşılayabilen Bir Yapı

SmartMessage Marketing Platform, günümüzün pazarlama ihtiyaçlarını uçtan uca karşılayabiliyor. Platformdaki tüm ürünlere tek bir giriş ile kolayca ulaşılabiliyor. SmartMessage ürünleri yüksek performans hedefleyen güçlü bir altyapıyla sunuluyor. Pazarlamacılarının günlük yaşamlarını kolaylaştıran, sağlam, güvenlikli ve çok kolay kullanılabilen bu ürünler ise bir platformda toplanıyor.Oğuz Küçükbarak, “Pazarlamacıların kampanya yönetiminden segmentasyona, otomasyondan dijital izin yönetimine, sorunsuz ve verimli bir şekilde kullanabilecekleri ürünlere ve platformlara ihtiyacı var. Platformumuz pazarlamacıların bütün ihtiyaçlarına yanıt verebiliyor; esnek yapısıyla onlar için maksimum fayda sağlayabiliyor. Ayrıca bulutun gücü de ona eşlik ediyor.” dedi. 

 

 

SmartMessage Hakkında

SmartMessage, yazılım teknolojileri dünyasında özellikle pazarlama alanındaki uzmanlığıyla tüm dünyada 2000’i aşkın kuruma hizmet sunan global bir markadır. Kurumların kitleleriyle daha uzun soluklu ve verimli ilişkiler kurmalarını sağlamak üzere tüm kanallardaki dijital pazarlama aktivitelerini uyumlu ve yüksek performanslı bir şekilde çalıştıran omni-channel (çok kanallı) bir platform sunan şirket; pazarlama, dijital izin yönetimi, pazarlama otomasyonu ve bot tabanlı pazarlama gibi yetenekleri müşterileriyle buluşturur. SmartMessage bu kapsamda müşterilerinin hedef kitlelerine e-posta, SMS, MMS, push bildirimleri, chatbot, beacon ve lokasyon bazlı servisler gibi kanallardan etkin bir şekilde ulaşmasını ve verimli pazarlama kampanyaları gerçekleştirmesini mümkün kılar. Dünya çapında ofisleri ve 100’ü aşkın çalışanıyla faaliyetlerini sürdüren SmartMessage, en hızlı büyüyen teknoloji şirketlerinin yer aldığı Deloitte Technology Fast Türkiye ile Avrupa-Ortadoğu-Afrika listelerine girmiştir. Avrupa’nın prestijli ödüllerinden European Business Awards’u ise 2 kez kazanan SmartMessage, 2019 yılında Ak Portföy, Endeavor Catalyst ve 212’den oluşan bir konsorsiyum tarafından yatırıma değer görülmüştür. SmartMessage, 2019’da Bilişim 500 tarafından “Yılın İş Uygulamaları Kategori Birinciliği” ile ödüllendirilmiştir. 2021’de Finnovex Europe ödüllerinde “Müşteri Deneyimlerini Geliştirmede Mükemmellik” ödülünü kazanmıştır. Şirket 2022 yılında ise Bilgisayar Yazılımı alanında Yılın Firmaları kategorisinde Bronze Stevie ödülünün de sahibi oldu. 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir